جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام | مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: خانواده های شهدای ارتش استان تهران از ۱۰۰ خانواده دارای فرزند یتیم در این استان در قالب پویش شهید مهربان من حمایت کرده اند

به‌ گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، رضا طاهری روز پنجشنبه در دیدار با رئیس هیات عامل مرکز ملی نیکوکاری یادگاران شهداء استان تهران و پویش ملی شهید مهربان من افزود: این نهاد در راستای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان این استان از مشارکت افراد خیر و نیکوکار و موسسات خیریه و عام المنفعه استقبال می کند.

وی با تجلیل از خدمات مرکز نیکوکاری یادگاران شهدا استان تهران ادامه داد: مشارکت شما خیران و پیش قدم شدن در کمک به خانواده های نیازمند مسئولیت ما در کمیته امداد را سنگین تر می کند و امیدواریم بتوانیم با مشارکت نیکوکاران خدمات بهینه تری به نیازمندان و مددجویان استان ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه ایلام از استان های با محرومیت ها و میزان بالای توسعه نیافتگی در بین دیگر استان های کشور است تاکید کرد: برای کاستن از محرومیت های این استان و کمک به محرومین استان نیازمند مشارکت بیشتر افراد و موسسات خیریه و کمک رسان هستیم.

رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری یادگاران شهداء تهران نیز در این دیدار گفت: خدمات ما به نیازمندان استان ایلام و ایتام این استان از سال گذشته در قالب برنامه شهید مهربان من و حمایت از ایتام استان به نیابت از شهداء آغاز شده است .

امیر قلیچ خانی افزود: در قالب این برنامه هم اکنون ۱۰۰ خانواده که دارای فرزندان یتیم و با سرپرست زن هستند مورد حمایت این مرکز نیکوکاری و خیرین زیرمجموعه آن که عمده خانواده های شهدای ارتش در تهران هستند قرار گرفته اند.

در حاشیه این سفر و در بازدید از خانواده های نیازمند مورد حمایت ۱۰۰ سبد کالایی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال بین این خانواده ها توزیع شد.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان