چهارشنبه، 29 فروردین 1403| 17 April 2024
استاندار ایلام:

مهم ترین اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام است

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ ۰۹:۰۷ چاپ کدخبر: 17960

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با انتقاد از تعداد زیاد پروژه‌های نیمه کاره استان، گفت: مهم ترین اولویت دولت سیزدهم در استان تا پایان سال‌جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا روز شنبه در دومین نشست شورای فنی استان اظهار داشت: اعتماد مردم به دلیل عدم اجرای پروژه های عمرانی در زمان مقرر کاهش یافته است که با تکمیل پروژه های نیمه تمام این اعتماد باید دوباره بازسازی شود.

استاندار ایلام ادامه داد: توجه و نظارت بر اجرای پروژه ها که با اهمیت بالا اجرا می شود باید در اولویت باشد.

وی با تأکید بر این که پروژه های استان همراه با مدیریت ارزش باشد، بیان داشت: باید اعتبارات به گونه ای به پیمانکار پرداخت شود که مشکل در اجرا و نظارت نداشته باشیم و اجرای پروژه های عمرانی استان باید با دقت و نظارت بر فعالیت پیمانکاران توسط دستگاه مجری و کارفرما به خوبی صورت گیرد.

رییس شورای فنی استان ایلام تأکید کرد: برخی از پروژه هایی که در دید مردم قرار دارد و اگر طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل نشوند باعث نارضایتی و عدم اعتماد مردم خواهد شد.

وی بنای دولت را بر کار و تلاش و وعده های صادق دانست و تصریح کرد: در سال‌جاری کلنگ زنی نداریم و بنا بر تکمیل پروژه های نیمه تمام خواهد بود چرا که نمی خواهیم وعده ای بدهیم که بر زمین بماند و این آثار تخریبی و بی اعتمادی که در جامعه به وجود آمده حاصل عدم اجرای پروژه ها بوده است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه متأسفانه وعده های بسیاری داده شده که عملی نشده است، تأکید کرد : اگر پروژه ای شروع می شود باید با جدیت، نظارت و دقت در مباحث ایمنی و مقررات ملی ساختمان انجام شود و در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه اولویت ما در استان اتمام پروژه های نیمه تمام است، خاطر نشان کرد : اجرای پروژه های نیمه تمام در تمامی شهرستان‌ها در اولویت قرار دارد و به جز نهضت ملی مسکن که جزو شعارهای اساسی رییس جمهور بوده و نیاز اساسی کشور است که باید حتما اجرا شود، کلنگ زنی پروژه هایی که در اولویت قرار ندارد در دستور کار قرار نخواهد گرفت.  

استاندار ایلام رعایت نکات ایمنی، اجرای قانون ملی ساختمان و تحویل در زمان مقرر را از اصلی ترین پارامترهای اجرای پروژه های عمرانی در استان دانست.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان