سه شنبه، 28 فروردین 1403| 16 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام تاکید کرد: همه تسهیلات تبصره ۱۸ در این استان طبق زمانبندی تعیین شده باید پرداخت و چنانچه هر مبلغ به مرکز عودت داده شود، دستگاه معرفی کننده و بانک های عامل باید پاسخگوی عملکرد خود باشد.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست کارگروه تبصره ۱۸ استان، لازمه تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را تعامل بین دستگاه ها و بانک ها عنوان کرد و افزود: به هیچ عنوان زنجیره اتصال و ارتباط دائم بین بانک ها و دستگاه ها برای تسریع پرداخت کل تسهیلات تبصره ۱۸ نباید قطع شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل باید در راستای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ رافع مشکلات مردم و تسهیل گر باشند و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکند.

استاندار ایلام ادامه داد: آبروی استان و جلسه کارگروه تبصره ۱۸ در گرو پرداخت کامل این تسهیلات است و در این راستا  هیچ قصوری از هیچ دستگاه و بانکی پذیرفتنی نیست.

بهرام نیا اضافه کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ باید بموقع و بهنگام با اهتمام مدیران بانکها و دستگاه های اجرایی پرداخت شود که در این صورت از یکسو در اشتغال و تولید و از سوی دیگر در معیشت تاثیرگذار است.

وی دستور داد: دستگاه های مربوطه یک نیرو را بعنوان مسئول پیگیری پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ معرفی کنند، چنانچه پس از برگشت هر رقم از این تسهیلات به مرکز، بانک یا دستگاه مربوطه باید جوابگو باشد.

استاندار ایلام عملکرد بانک های استان را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: امیدواریم معدل عملکرد بانک های استان در پایان تیرماه سال‌جاری رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

بهرام نیا با اشاره به دیدار روز گذشته خود با مدیرعامل بانک کارآفرینی امید کشور گفت: در این دیدار مدیرعامل این بانک اعلام آمادگی کرد استان ایلام تمامی طرحهای خود را برای پرداخت معرفی کند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان