جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
استاندار ایلام:

مدیران ریسک پذیر باشند/جسارت مدیران ارزشمند است

۱۴۰۱/۰۳/۰۵ ۱۹:۴۳ چاپ کدخبر: 17991

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: وقتی مدیری دارای جسارت و ریسک پذیر باشد می توانداز طریق بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه خدمات ارزشمندی به مردم ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،حسن بهرام نیا عصر امروز پنج شنبه پنجم خرداد ماه در نشست شورای اداری شهرستان دره شهر گفت:شهرستان دره شهر با قدمت ۱۰ هزار ساله ریشه در تاریخ دارد و  برای عبور از تاریخ باید از دروازه ی این شهر گذشت.

استاندار ایلام با اشاره به تمدن بالای این شهرستان گفت:دره شهر دارای ظرفیت های بسیار بزرگی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و صنعت است و زمینه های لازم برای توسعه را دارد.

بهرام نیا تصریح کرد: شهرستان دره شهر با وجود سرمایه های اجتماعی بسیار غنی، در زمینه ی زیرساخت ها و امکانات در محرومیت می باشد که می توان با مدیریت جهادی، این ظرفیت های بسیار غنی را فعال و متناسب با شان و جایگاه مردم تلاش شود.

استاندار ایلام با تاکید براینکه یکی از شاخص های مهم و محورهای دولت کار و کرامت ارتقای زیرساخت های مناطق محروم است خاطرنشان کرد: در این راستا سلسله سفرهای شهرستانی در استان آغاز شده تا از نزدیک ظرفیت ها و مشکلات هر منطقه شناسایی و بررسی شود.

بهرام نیا در رابطه با تغییر مدیران گفت:مدیران قبلی که از نظر اجرایی و مدیریتی براساس ارزش ها،شاخص ها و دیدگاه های دولت سیزدهم باشند ابقا شده اما مواردی هم وجود دارد که علی رغم اینکه به وزارتخانه مربوطه معرفی شده اند،جابجایی صورت نگرفته است .

وی ادامه داد: مدیران دولت قبل تا دقیقه نود دولت جدید را همراهی کنند و از همه فرمانداران خواستار تسریع در تعیین تکلیف مدیران باقی مانده هستم.

 وی در ادامه به اهمیت سد سیکان این شهرستان اشاره کرد و گفت: یکی از محاسن این سد مخزنی کار کرد سه منظوره ی آن در بخش مصارف کشاورزی، شرب و صنعت بوده که همه سد ها این سه کاربرد را با هم ندارند .

وی با بیان اینکه سد مخزنی سیکان ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود:برای تسریع در پیشرفت فیزیکی سد سیکان باید با رضایت مردم تملک روستاهای فرهاد آباد در دستور کار قرار گیرد و این سد طبق قول مساعد مدیر عامل آب منطقه‌ای استان تا پایان سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود.

به گزارش آفتاب ایلام، حضور در مزار شهدا،دیدار با امام جمعه دره شهر ،دیدار با خانواده شهدا، بازدید از پروژه چهار خطه کردن دره شهر به پل دختر،بازدید از کارخانه استیل کرد و دو کارخانه مواد غذایی و تولید بیسکویت، بازدید از منطقه گردشگری سراب دره شهر از دیگر برنامه های استاندار ایلام در این سفر یک روزه بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان