پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: طرح واکنش سریع راهداری همزمان با آغاز ایام دهه کرامت در سطح محورهای استان اجرا می شود.


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ نورالله دلخواه اظهار داشت: همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، و آغاز دهه کرامت این طرح به منظور ارتقای کیفیت و افزایش سرعت ارائه خدمات راهداری با هدف افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای اجرایی می‌شود.

وی از ایجاد شبکه همیاران مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع (طوس) خبر داد و افزود: از تمامی هم استانی‌های عزیز و کاربران جاده‌ای به ویژه رانندگان حرفه‌ای که در سطح راه‌های استان تردد دارند، درخواست می‌شود مشکلات مرتبط با ایمنی راه‌ها را که نیازمند اقدام سریع برای برطرف نمودن دارد را از طریق سامانه و تلفن گویای ۱۴۱ جهت رسیدگی سریع به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام گزارش دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تصریح کرد: موضوعات قابل گزارش در فاز اول اجرای طرح واکنش سریع راهداری طوس شامل لکه گیری و اصلاح چاله‌های مخاطره‌آمیز در جاده‌ها، پاکسازی و شستشوی علائم و تابلوهای ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و شانه جاده‌ها، رفع نقص و عیب از تابلوها، علائم و تجهیزات ایمنی موجود، تکمیل علائم در پیچ‌های تند فاقد علائم کافی، رفع نقص حفاظ‌های ایمنی آسیب دیده و مخاطره آمیز، آشکارسازی موقعیت‌های غیر منتظره و مخاطره آمیز و ایمن‌سازی مخاطرات بالقوه منجر به حادثه یا انسداد جاده‌ها است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقای کیفیت و سرعت ارائه خدمات راهداری، اولویت‌دهی به نیازهای ضروری تأمین ایمنی راه‌ها، افزایش رضایتمندی کاربران جاده‌ای و نظارت مردمی در پیشبرد اهداف دولت عنوان کرد.

دلخواه بیان داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام مسئولیت نگهداری ۳۲۰۰ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان