پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |سخنان سانسور شده حجت الاسلام کریمی‌تبار درباره انتصابات در ایلام !

آفتاب ایلام| سخنان حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ایلام در نشست شورای فرهنگ عمومی در برگیرنده مسائل و مشکلات و کمی و کاستی‌های موجود در استان ایلام بود که در واقع این کمی و کاستی‌ها همواره توسط برخی مسئولان نادیده و به اصلاح "زیر سیبلی" از کنار آن رد می‌شوند و یا رد شده‌اند.
اما هر از چند گاهی در خطبه‌ها، نشست‌ها و جلسات خطیب جمعه ایلام تلنگری به بانیان این وضعیت که از قضا در تبلیغ برای خود از" مصافحه، و روبوسی و..." هم دریغ نمی کنند، داشته و دارد.
اما بر اساس تعلق و تفکر برخی و یا سفارش و تاکید معتقدان به رد کردن "زیر سیبلی" سخنان خطیب جمعه سانسور و اگر معنای سانسور را برای آن بکار نبریم "بُلد" نمی‌شوند تا مردم از آن تلنگر و ارشاد و توصیه و تاکید آگاهی نیآبند.
نمونه آن نیز سخنان امروز خطیب جمعه ایلام و انتقاد وی از "انتصابات و به کار گیری افراد" است که گفت: "برخی مدیران آن گونه که باید و شاید پاسخگو نیستند، مدیران باید پاسخگو باشند، انتصابات و به کار گیری افراد در جامعه باید قابل دفاع و قابل توجیه باشد.
"به رسانه ها فضا داده شود که نقد منصفانه داشته باشند، البته در جایی که حریم شکنی و قانون شکنی، تشویش اذهان عمومی و تخریب باشد، باید مطابق قانون عمل شود، رسانه ها همانند ریه تنفسی جامعه هستند،انتقادی که مردم دارند و قدرت گفتن آنرا ندارند از زبان رسانه بیان می شود."
"این امر آرام بخش است، انتقادی منصانه است باید مطرح می شود و مدیر مربوطه هم باید جواب دهد، حداقل حرف مردم گفته شود، توصیه مقام معم رهبری این بود که ارباب رجوع و مردم را گوش دهید، کسی که انتقادی و حرفی دارد، مدیران گوش دهند، حداقل این است که فرد مراجعه کننده حرف خود را زده است و البته مدیران نیز سعه صدر لازم را داشته و انتقاد پذیر باشند.".

انتهای پیام/



نویسنده: Mirzad
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان