جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

جنگ منصب یا منفعت مردم !

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ ۲۱:۴۶ چاپ کدخبر: 18046

آفتاب ایلام |جنگ منصب یا منفعت مردم !


آفتاب ایلام| سخنان امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام حکایت از آن دارد که با گذشت نزدیک به یکسال از عمر دولت سیزدهم و بیش از 6 ماهه از حضور استاندار ایلام هنوز هم جنگ منصب در ایلام در صدر قرار دارد.
دامنه این جنگ نیز تا بدان جا رسیده است که به گفته این مقام ارشد استان ایلام، فرد یا افرادی مدعی آنند که چون بیش از 500 میلیون تومان برای انتخابات سیزدهم هزینه کرده است، پس باید به او منصبی واگذار شود.
هرچند"حسنی" این ادعا را "دروغ " نامیده است اما در جایی دیگر به خواسته فرد یا افرادی که صلاحیت امنیتی آنان رد اما خواهان منصب در این دولت هستند نیز اشاره و در سخنان خود راز"تهمت" و"تهدید" و" ... توسط برخی برای احراز منصب در استان ایلام را را نیز افشا کرده است و از آن با عنوان "باج خواهی" یاد کرده است.
آن چه از سخنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام استنباط می‌شود آن است که "جنگ منصب" در استان ایلام اولی بر "منافع مردم" است.
این اولی بودن نتیجه ضعف، ناتوانی، وابستگی به دیگری برای تصمیم در انتصابات بوده و الی اگر تصمیم گیر منصب از خود اراده و توان و جسارت داشته باشد چنین فرد یا افرادی که در سخنان"حسنی" مورد اشاره و خطاب قرار گرفته‌اند جرات بیان چنین خواسته‌های به خود نخواهند داد.
زیاده طلبی برخی برای احراز منصب نتیجه عملکرد مدیرانی است که "خوش ظاهر و توخالی" که تمام تلاش خود را بر آن دارند تا دوران مدیریت خود را با مدح و ستایش دیگران سپری کنند.
از طرفی اگر به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ، کارگری در یکی از شهرستان‌های استان از مقامات سیاسی و امنیتی در خواست احقاق خود(حقوق معوقه) آن هم بعد از 7 ماه را دارد این نیز نتیجه مدیریت ضعیف و بی توجهی تصمیم ساز و تصمیم گیر این دیار است که اصل را فراموش و به فرع چسبیده است .
با این وصف امروز معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام ، پرده از رازی برداشت که ماه‌ها است رسانه‌های استان آن را گوشزد و مسئولان از "جنگ منصب" برحذر داشتند و توصیه بر آن کردند تا "منفعت مردم" را اولی بر "منصب " این و آن قرار دهند.
ختم کلام آن که فریاد " مطالبه گری برای انجام وظیفه اجتماعی شرکت‌های فعال در استان ایلام" هم رازی دارد که بیان آن به وقت دیگر خواهیم سپرد .

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان