چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024
فرمانده مرزبانی ایلام:

۹۰ راس دام قاچاق در نوار مرزی دهلران کشف شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ ۱۳:۳۵ چاپ کدخبر: 18096

آفتاب ایلام |فرمانده مرزبانی ایلام گفت: ماموران هنگ مرزی دهلران در یک عملیات موفق از خروج ۹۰ راس دام سبک به آن سوی مرزها جلوگیری کردند.





به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی مرزبانی استان ایلام، سرهنگ ستاد فرج رستمی روز سه شنبه اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر قاچاق احشام در حوزه گروهان مرزی دهلران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی دهلران قرار گرفت.

وی افزود: مرزبانان هنگ دهلران با رصد فعالیت های قاچاقچیان موفق به کشف تعداد احشام( سبک) قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حوزه استحفاظی گروهان مرزی دهلران شدند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام یادآور شد: در راستای تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز و در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر قاچاق احشام در سطح حوزه هنگ مرزی دهلران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار مامورین قرار گرفته و اکیپ هایی از گروهان مرزی دهلران با تغییر تاکتیک و ردزنی دقیق معابر، اقدام به اجرای کمین هدفمند در نقاط مورد ظن تردد قاچاقچیان نمودند.

سرهنگ رستمی بیان کرد: قاچاقچیان در حالی که قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب و بهره گیری از شیارها و تپه ماهورهای منطقه آبراه نصریان ، مرزبانان را فریب و تعداد ۹۰ راس گوسفند قاچاق را از حوزه سرزمینی پاسگاه خارج نمایند با حضور مرزبانان غافلگیر و با به جا گذاشتن احشام از منطقه متواری می گردند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان