پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان ایلام روز سه شنبه ۱۷ خردادماه، در سفر به شهرستان دره شهر به دیدار هوشنگ طاهری فرماندار این شهرستان رفت و با وی گفتگو کرد.

به گزارش آفتاب ایلام،  جمال اسدی در این نشست دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان و بازدید ادواری بنیاد شهرستان را از مهمترین اهداف این سفر برشمرد.

 وی در ادامه این نشست اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مایه ایجاد روحیه مضاعف برای همه مسئولان نظام و استان است.

وی گفت:یکی از سیاست های بنیاد در سال جاری، اجرای طرح سپاس است که به سراسر کشور ابلاغ شده است و در جلسه کار گروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به همه دستگاه های اجرائی استان ابلاغ شده است تا با همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حداقل یک مرتبه دیدار در طول سال صورت بگیرد.

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:مایه خرسندی است شهرستان دره شهر یکی از شهرستان های پیشگام در دیدار با جامعه معزز ایثارگری است.

 لازم به ذکر است مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه این سفر با همراهی مسئولان شهرستان دره شهر با خانواده معظم شهید والامقام «آقا رضا زند بیرانوند»، آزاده و جانباز گرانقدر «سعید کلانتری» دیدار و از مقام والای آنان تجلیل کردند.

اسدی در این سفر همچنین به دیدار جانباز گرانقدر ۷۰ درصد «اسفندیار ترکارانی» در شهر پلدختر از توابع استان لرستان رفت و ضمن بررسی مسائل و مشکلات این جانباز گرانقدر قطع نخاع، پیگیری های لازم را در خصوص رفع دغدغه های وی انجام داد.

 شهید «آقا رضا زند بیرانوند» در بیستم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۵ در پادگان آموزشی اسلام آباد از ناحیه سر و صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان