جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
مسئولان “دوربینی" را توصیه آن است که ؛

به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ ۱۸:۴۲ چاپ کدخبر: 18120

آفتاب ایلام |مسئولان “دوربینی" را توصیه آن است که ؛به عمل کار بر آید به سخندانی نیست!



آفتاب ایلام | این روزها سبک و سیاق مسئولان به جای شناخت درد مردم و پی گیری درمان آن به " عکس"،"فیلم" و"به روایت" و... می‌گذرد و نتیجه کار آنان نیز راه اندازی شو تبلیغاتی و قرار گرفتن مقابل دوربین‌ها و امر و نهی‌های "موبایلی" و " اعلام نتیجه ده دقیقه‌ای" و.... شده است .
نمونه‌هایی از این دست خبرها روزانه فضای رسانه‌ای اعم از مجازی و مکتوب و با مجوز و بدون مجوز را به وفور می توان دید، شنید، خواند و ... اینگونه مدیران "مدیران دوربینی" اند که "الهام شاهدپور" آنان را این گونه روایت کرده است" مطبوعات و رسانه های جدید به ایجاد قدرت اجتماعی در دهه های اخیر کمک بسزایی کرده اند آنچنان که همین رسانه های برخط سبب شناخته شدن افراد و اشخاص در سطوح مختلف مدیریتی شده اند.
مدیران سطوح مختلف مدیریتی تلاش می کنند با توجیهات مختلف چهره ای مثبت از خود در افکار عمومی بر جای بگذارند و برای این کار از مدد رسانه ها و عمدتا “دوربین ها” استفاده و تلاش می کنند توجیه شده همیشه جلوی دوربین باشند تا اینگونه بیشتر مطرح شوند.
بسیاری از مدیران با شرکت در مراسم های مختلف یک “عکاس” هم با خود به همراه می آورند تا اگر ثبت حضور آنها از دید رسانه های دیگر مخفی ماند، بتوانند حضور خود را توسط رسانه ایجاد شده در سازمان های تحت مدیریت خود فریاد زنند!
این اپیدمی فراگیر در میان مسئولان به گونه ای است که تنها با دیدن دوربین های رسانه های مهم و پرمخاطب تلاش میکنند تصویری از خود برجای بگذارند فارغ از اینکه حرفی برای گفتن و یا عملکرد و خلاقیتی برای ثبت آن تصویر داشته باشند.
واقعیت این است با گسترش رسانه های مجازی “دوربینی شدن” در ذره ذره وجود مسئولان ما و حتی شهروندان لانه کرده است و گاه حتی برخی از این کار لذت میبرند!".
نمونه هایی بی شمار از مدیران "دوربینی" در سفر و حضر فرآوان و عامل عقب افتادگی و توسعه نیافتگی این استان نیز چنین مدیرانی هستند حال هر نامی اعم از "لیبرال"،"نئولیبرال"، "انقلابی"، "جهادی"، و... برایشان بگذارید .

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ایلام صمت

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان