شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: پروژه های آبرسانی روستایی ایلام با مشارکت سپاه از ۱۲۸ به ۲۰۰ روستا و اعتبار آن در مرکز از ۵۰۷ میلیارد به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حسن بهرام نیا روز یکشنبه در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان با محوریت موضوع پروژه آبرسانی به ۵۰۷ روستا با مشارکت سپاه افزود: تجهیزات داخل استان برای پروژه آبرسانی به ۵۰۷ روستا استفاده شود.

وی افزود: باید از نیروهای بومی و از مصالح و تجهیزات داخل استان در پروژه های های حوزه آبرسانی به ۵۰۷ روستا استفاده شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: پیمانکار ساخت مجتمع ها باید به سرعت مشخص و کار آغاز شود و مصالح پای کار خریداری شده طبق قانون ۷۰ درصد مبلغ پرداخت می شود.

بهرام نیا عنوان کرد: اولویت در آبرسانی ها با روستاهای محروم و کم آب است و طی رایزنی انجام شده در مرکز برای افزایش مجتمع آبرسانی اعتبار ۳۰ درصد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: برای شتاب دهی به کار آبرسانی باید ابتدا ساخت مخازن آغاز و سپس مصالح خریداری شود و پس از کارگزاری شبکه ها تا زمان دریافت اتصالات در دستور کار قرار گیرد. 

استاندار ایلام با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به دلیل پیگیری آبرسانی به ۱۲۸ روستا با مشارکت سپاه گفت: مهم ترین هدف این پروژه کار جهادی برای خدمت رسانی به وقفه به مردم است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان