جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: بر اساس هماهنگی انجام گرفته بانک کشاورزی در ایجاد بیش از ۶۵۰ طرح اشتغالزایی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار زیر پوشش این نهاد در استان مشارکت خواهد داشت.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، رضا طاهری روز چهارشنبه در نشست با مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام با محوریت ایجاد اشتغال برای مددجویان اظهار داشت: میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای پرداخت به مددجویان جویای کار کمیته امداد امسال ۶۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.

وی با بیان اینکه این رقم ۲ برابر تسهیلات پرداختی سال گذشته بانک کشاورزی به مددجویان ایلامی است، ادامه داد: این میزان اعتبار امسال تخصیص یافته و به همین منظور ۶۵۰ پرونده مددجویی برای معرفی به بانک کشاورزی آماده ارسال است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه ۱۵ درصد تسهیلات اشتغال زایی در نظر گرفته شده برای پرداخت به مددجویان ایلامی از طریق بانک کشاورزی است افزود: این بانک سال گذشته به بیش از ۹۷ درصد  تعهدات خود در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان عمل کرده است.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان ایلام نیز در این نشست با عنوان اینکه مشارکت در توانمندسازی مددجویان برای بانک کشاورزی یک افتخار است، گفت: خدمت به قشر نیازمند و مددجوی جویای کار در اولویت برنامه های بانک کشاورزی است.

بهزاد عزت پناه افزود: بانک کشاورزی در سال های گذشته در راستای توانمندسازی مددجویان در کنار کمیته امداد بوده و همچنان نیز آماده همکاری است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان