شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |سرپرست شرکت گاز ایلام گفت: این شرکت ۳۷۱ میلیارد ریال مالیات و ارزش‌افزوده به حساب امور مالیاتی ایلام پرداخت کرد.



به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام، محمود کشاورز روز شنبه اظهار داشت: سال مالی ۱۴۰۰ این مبلغ به صورت مستقیم به حساب امور مالیاتی استان ایلام واریز شده است.

وی افزود: به استناد تبصره ۵ ماده ۱۷ و تبصره یک بند " الف " ماده ۲۶ قانون مالیات و عوارض ارزش‌افزوده، مالیات و عوارض بر ارزش‌افزوده گازبها در انتهای زنجیره تولید و توزیع ثبت، وصول و پس از کسر اعتبارات مالیات و عوارض بر ارزش‌افزوده پرداختی به پیمانکاران و تاُمین کنندگان، به حساب سازمان مالیاتی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز می شود.

سرپرست شرکت گاز ایلام ادامه داد: پرداخت این گونه مالیات‌ها و ارزش‌افزوده صرف پروژه‌های عمرانی در سطح استان می‌شود.

کشاورز اظهار داشت: این شرکت علاوه بر مبلغ فوق، طی سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۰۴ میلیارد ریال مالیات و عوارض ارزش‌افزوده وصولی از مشترکین گاز نیز به حساب خزانه نزد بانک مرکزی واریز کرده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت اینگونه مالیات ها باعث رشد پروژه‌های عمرانی در اقصی نقاط استان می‌شود، تصریح کرد: شرکت گاز استان هر ساله با پرداخت مالیات و ارزش‌افزوده به رشد و توسعه استان کمک می کند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان