پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |رئیس بازرسی کل استان ایلام از تکمیل زیر ساخت‌های جاده‌ای استان ایلام قبل از برگزاری اربعین پیش رو خبر داد و گفت: زیر گذر "صالح آباد" ایلام در مسیر تردد زائران اربعین به زودی به بهره برداری می رسد.


 


 مهدی اصلانی در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام ، از تکمیل زیر ساخت‌های جاده‌ای استان ایلام قبل از برگزاری اربعین پیش رو خبر داد و اظهار: زیر گذر "صالح آباد" ایلام در مسیر تردد زائران اربعین به زودی به بهره برداری می رسد.

 رئیس بازرسی کل استان ایلام که از پروژه‌های در دست اقدام مرتبط با حوزه مسکن و شهرسازی بازدید میدانی داشت گفت: علاوه بر زیر گذر"صالح آباد" ایلام که نقش مهم در تردد سهل و بی خطر زائران اربعین حسینی دارد،  تونل کیلومتر 5 این مسیر پرتردد نیز در حال اتمام و بهره برداری است که می‌توان زیر ساخت‌های استان ایلام را در حوزه راه تقویت و به سامان برساند.

چهارخطه کردن جاد اربعین در محور ایلام به مهران نیز مورد اشاره رئیس کل بازرسی استان ایلام بود که گفت: در این محور که به محور"ماربره" معروف است نیز پیمانکار مربوطه در حال مهار رانش زمین بوده و 2 کیلومتر آن به سامان اما تلاش بر آن است تا در اربعین پیش رو تدبیری اندیشیده شود که با رفع موانع این محور در این جغرافیا موجب ایجاد ترافیک و راهبندان برای تردد کنندگان در این قسمت از جاده نشود.

اصلانی به "پل کنجانچم" در کیلومتر 51 جاده ایلام به مهران نیز گریزی زد و گفت: احداث این پل به حذف بسیاری از نقاط حادثه خیز در مسیر تردد زائران اربعین حسینی می انجامد که با بررسی و حضور میدانی میزان پیشرفت آن قابل توجه است و بهره برداری از آن امنیت تردد زائران را دوچندان می کند.

رئیس کل بازرسی استان ایلام هدف از حضور میدانی در پروژه‌های در دست اقدام را بررسی مسائل و مشکلات و احصاء موانع احتمالی دانست و گفت: بازرسی کل در تحقق برنامه‌های نظارتی خود در تمام پروژه‌ها حضور میدانی خواهد داشت تا تحقق بخش مدیریت جهادی برای رفع موانع پیش رو باشد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان