جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
سرپرست معاونت اجتماعی خبر داد؛

مشارکت ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ایلام در خدمات دهی به مددجویان بهزیستی

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۰۹:۵۱ چاپ کدخبر: 18195

آفتاب ایلام |سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام از اعلام آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خدمات دهی به مددجویان زیرپوشش در چهار حوزه مختلف معیشت، جهیزیه، درمان و مسکن خبر داد.

 


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ علی محمودی با اعلام این خبر اظهر داشت: در پی دیدار با معاونت این ستاد قول مساعد برای خدمات دهی به مددجویان بهزیستی و همچنین مشارکت برای توانمندسازی مددجویان داده شد.

وی افزود: در این دیدار مقرر شد ۳۰مورد جهیزیه مددجویان هرکدام به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین ۳۰۰ مورد بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۷میلیون ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام راحل تامین شود.

سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی ایلام ارایه خدمات درمانی به مددجویان از طریق قرارداد با درمانگاه پاراکلینیکی، احداث و تعمیر ۱۵چشمه سرویس بهداشتی، تامین بخاری برای منازل مددجویان، افزایش تعداد بیمه شدگان تکمیلی زنان سرپرست خانوار و تامین نوشت افزار برای کودکان کار در سال تحصیلی آینده را از دیگر حمایتهای این ستاد از مددجویان این اداره کل در آینده نزدیک عنوان کرد.

محمودی در پایان ضمن تقدیر از این اقدام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از حمایتهای مستمر این ستاد برای ارایه خدمات مطلوب به مددجویان زیر پوشش تقدیر کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان