شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
مدیرعامل آبفا ایلام؛

منابع آبی ایلام وضعیت مناسبی ندارند

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۰۹:۱۹ چاپ کدخبر: 18209

آفتاب ایلام |مدیرعامل آبفای استان ایلام گفت: به علت بروز بی سابقه پدیده خشکسالی، دبی استحصالی منابع آبی مانند چاه ها، ‌چشمه ها و سد ایلام بشدت کاهش یافته و وضعیت خوبی ندارد.


به گزارش آفتاب ایلام ،پرویز ناصری اظهار داشت: افزایش بیش از حد دما و در پی آن افزایش مصرف آب منجر به افت فشار و یا کمبود آب شده که برای رفع این مشکل، مشترکین ضمن رعایت الگوی مصرف نسبت به نصب مخزن ذخیره آب در منازل خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شهروندان در مصرف آب شرب دچار مشکل نشوند، افزود: هر زمان احساس شود آب آشامیدنی مردم تأمین نمی‌شود به‌طور حتم مجبور به جیره‌بندی می‌شویم.

مدیرعامل شرکت آبفا ایلام با تأکید بر اینکه با مشترکان پرمصرف آب قطعا برخورد می شود، گفت: از شهروندان فهیم خواهان گزارش انشعابات غیرمجاز و مشترکینی که آب آشامیدنی را برای شستشوی کوچه و معابر هدر می دهند به سامانه ۱۲۲ هستیم.

وی در ادامه ضمن دعوت مردم به مدیریت و رعایت الگوی مصرف، اظهار داشت : اطلاعیه ها و هشدارهای آبفای استان را حتما پیگیری نمایید.

ناصری در پایان خاطرنشان ساخت : برای عبور از این شرایط سخت نیازمند همکاری و همدلی تمام هم استانی های عزیز هستیم و مطمئنا مجموعه آبفای استان هرچه تلاش کند تا همیاری و همکاری مردم نباشد ارایه خدمات مطلوب به هم استانی های گرامی امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : ایلام آبفا

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان