جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام از آغاز اجرای طرح ملی اوقات فراغت بچه‌های مسجد از ابتدای تیر ماه و در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در نشست ستاد اوقات فراغت که در محل ستاد فهما اظهار داشت: طرح ملی اوقات اوقات فراغت بچه های مسجد امسال همزمان با سراسر کشور از ابتدای تیرماه در سطح ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه این طرح امسال با شعار «مسجد شور بندگی، نشاط زندگی» اجرا خواهد شد، افزود: طرح ملی اوقات فراغت بچه های مسجد سال جاری در قالب طرح ملی فهما و رواق های ۱۲ گانه این  طرح اجرا و  شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد در این طرح ثبت نام نمایند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: ستاد فهما در اجرای هر چه بهتر این طرح با دستگاه های فرهنگی و علمی و آموزشی از جمله مدارس و مراکز علمی  استان هم افزایی و مشارکت خواهد نمود.

حجت الاسلام چراغی پور بیان کرد: برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، امضا تفاهم نامه با دستگاههای فرهنگی علمی و آموزشی استان ، بازدید از مراکز صنعتی و آموزشی  از اقدامات برنامه ریزی شده اجرای این طرح در استان خواهد بود.

وی در پایان جذب جوانان و نوجوانان به مساجد،  ترویج معارف اسلامی، مهارت آموزی و نشاط بخشی در تابستان از اهداف اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد عنوان کرد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان