شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024
آغاز ثبت نام کاروانی زائران اربعین از فردا؛

امکان تردد انفرادی زائران در مرز مهران وجود ندارد

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۲:۴۴ چاپ کدخبر: 18219

آفتاب ایلام | مدیر حج و زیارت ایلام با بیان امکان تردد زائران به صورت انفرادی در مرز مهران وجود ندارد، گفت: ۱۳ دفتر مجاز زیارتی در این استان از فردا برای ثبت نام زائران به صورت کاروانی فعال است.

 
 
 
 



به گزارش آفتاب ایلام ،سجاد رحمانی با اشاره به پذیرش زائر از مرز مهران افزود: از فردا (سه شنبه) ثبت‌نام زائران عتبات عالیات در دفاتر حج و زیارت استان در دفاتر چهار شهرستان ایلام، مهران، دهلران و چرداول به صورت کاروانی انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه شهروندان تنها با ثبت‌نام در قالب کاروان‌های رسمی حج و زیارت با اطمینان خاطر عازم کشور عراق شوند، افزود: از فردا کاروان‌های حج و زیارت به تعداد روزانه هزار و ۸۵۰ نفر عازم عتبات عالیات خواهند شد.

به گفته رحمانی، در جلسه روز گذشته با مسئولان عراقی و رییس اداره گذرنامه تمامی تمهیدات جهت آسودگی خاطر زائران اندیشیده شده است.

مدیر حج و زیارت ایلام با بیان اینکه افراد فقط در قالب دفاتر حج و زیارت و دفاتر مجازی که زیر نظر این سازمان است اقدام به ثبت نام کنند، تصریح کرد: کاروان‌های سازمان دارای مدیر و روحانی نمایندگی دفتر در کربلا و نظارت بر هتل‌ها را بر عهده دارند.

مدیرحج و زیارت استان ایلام اضافه کرد: متولی امر زائرین، سازمان حج و زیارت است، اگر مسئله‌ای رخ دهد سازمان هلال احمر، بیمه و سایر دستگاه‌ها به این موضوعات رسیدگی می‌کنند.

رحمانی با بیان اینکه این زیارت فقط کاروانی است، یادآور شد: امکان زیارت به صورت انفرادی امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان