جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
در دیدار استاندار ایلام و معاون وزیر نفت مطرح شد؛

بررسی آخرین وضعیت طرح های نفتی استان ایلام

۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۳:۳۶ چاپ کدخبر: 18220

آفتاب ایلام |استاندار ایلام در دیدار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران وضعیت پروژه‌ها و طرح‌های نفتی این استان را پیگیری کرد.





به گزارش آفتاب ایلام از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حسن بهرام‌نیا و  علی اکبر بسطامی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دیدار کرد و پیگیر خواسته ها و مطالب استان در این حوزه شد.

استاندار ایلام در این نشست خواستار مساعدت وزارت نفت در پیگیری اجرای عملیات پتروشیمی هلیلان، اجرای عملیات توسعه میدان مشترک نفتی آبان و میدان نفت پایدار غرب شد.

تسریع در خصوص پتروشیمی دهلران تسریع در توسعه طرح میدان نفتی چنگوله، تکمیل طرح پتروپالایش دهلران (NGL۳۱۰۰)، اجرای عملیات ایستگاه تقویت فشار گاز جهت خوراک مجتمع پتروپالایش دهلران و همچنین تکمیل عملیات میدان نفتی دانان از دیگر خواسته های استاندار ایلام از معاون وزیر نفت بود.

محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این دیدار در خصوص خواسته ها و مطالبات مطرح شده توسط استاندار ایلام و نماینده استان در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد و از طریق مسوولان شرکت توسعه مهندسی نفت و معاونت مهندسی وزارت نفت و همچنین از طریق شرکت نفت مناطق مرکزی ایران دستورات لازم در این راستا صادر کرد.

 در این نشست مقرر شد معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اواسط ماه جاری به منظور بازدید میدانی و رفع مشکلات موجود استان در حوزه‌های فوق‌الذکر به استان ایلام سفر کند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان