جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام گفت: ایام اربعین امسال روزانه بیش از ۳۰ هزار وعده غذای گرم پخت و به دست زائران اربعین در مرز بین المللی مهران می رسد.




به گزارش آفتاب ایلام به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام، محمد زارع در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران با تاکید بر اینکه فرمانده اصلی اربعین امام حسین (ع) است، اظهار کرد: ستاد اجرایی جهت ارائه خدمت به زائران اربعین هر آنچه در توان دارد کف دست گرفته و شبانه روز در تلاش است بتواند بخشی از مشکلات و موانع سر راه زائران را برطرف کند.

وی، با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از ۲ میلیون آب معدنی سرد به دست زائران برسانیم، افزود: علاوه بر این با توجه به گرم بودن هوا یک کارگاه یخ سازی در مرز مهران راه اندازی می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حجم عظیمی از زائران از مرز مهران تردد کنند، لذا می طلبد همه دستگاه ها با تمام توان پای کار باشند ، تاکید کرد: اگر به درستی اقدامات و فعالیت ها پیش بینی شده برای اربعین پیش نرود، بطور قطع دچار مشکل خواهیم شد.

زارع اضافه کرد: ایام اربعین ۱۴۰۱ آب شرب پایانه مرزی مهران توسط ستاد اجرایی تامین و در اختیار زائران قرار می گیرد.

پیش بینی می شود در ایام اربعین امسال ۵ میلیون زائر به کربلای معلی مشرف شوند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان