جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با بیان اینکه امروز ایلام به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده است، گفت: تسریع در تکمیل پروژه های حوزه راه اربعین در اولویت دستور کار استان قرار گرفته است.




 
 

به گزارش آفتاب  ایلام، «حسن بهرام نیا» روز چهارشنبه در دیدار محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های وزارت راه و شهرسازی با عنوان این مطلب که برای برگزاری یک اربعین به یاد ماندنی بایست کاری کنیم که شیرینی زیارت زائران مضاعف شود، اظهار کرد: امروز ایلام در ایجاد و ترمیم زیرساخت‌های جاده ای به یک کارگاه عمرانی و سازندگی مبدل شده است.

وی  با بیان اینکه تسریع در تکمیل پروژه های حوزه راه اربعین در اولویت دستور کار استان قرار گرفته است، گفت: امسال بخش اعظمی از زائران اربعین از مرز مهران به کربلا مشرف می شوند که این مهم می طلبد که به زیرساخت های این مرز بیش از گذشته توجه شود.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می شود قریب ۸۰ درصد زائران مهران را بعنوان مسیر بازگشت خود به کشور انتخاب کنند، اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد با اعتبارات متمرکز و رایزنی های انجام شده در مرکز هیچ وقفه ای در عملیات عمرانی پروژه ها ایجاد نشود تا پروژه عمرانی و راهسازی در موعد مقرر به بهره برداری برسند.

بهرام نیا با ابراز رضایت از عملکرد مدیران کل راه و شهرسازی و راهداری استان گفت: نخستین مدیری که در استان در دولت سیزدهم ابقا شد مهندس بهادری مدیرکل راه و شهرسازی بود.

وی همچنین با قدردانی از مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: از زمان حضور ایشان در ایلام بصورت مشارکتی ۴۰۰ میلیارد تومان با سازمان راهداری انعقاد قرار داشته‌ایم.

« محمدرضا کدخدازاده» معاون ساخت و توسعه راههای وزارت راه و شهرسازی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش ها و پیگیری استاندار ایلام برای تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان، گفت: وزارت راه و شهرسازی نیز در حد امکان اعتبارات لازم را برای پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان