جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در هشتمین دوره ارزیابی سلامت اداری شرکت ملی گاز ایران این واحد صنعتی رتبه اول سلامت اداری در بین شرکت های پالایش کشور کسب کرده است.


  

به گزارش آفتاب ایلام؛ روح اله نوریان با بیان اینکه این شرکت توانسته در بین هفت پالایشگاه گاز کشور رتبه نخست ارزیابی سالیانه در خصوص سلامت اداری و مقابله با فساد را کسب کند، اظهار داشت: این ارزیابی به استناد ماده ۲۵ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، وضعیت شرکت ها را در اجرای وظایف قانونی بررسی و با هم مقایسه می کند.

وی افزود: این شاخص ها شامل آموزش، قانون گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیک و فناوری و نظارت و کنترل داخلی بوده که خوشبختانه این شرکت در کلیه شاخص ها امتیاز بسیار بالایی نسبت به دیگر شرکت های پالایشی کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه امور بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی گاز ایران هر ساله بر اساس الگوهایی ، شرکتهای تابعه را مورد سنجش قرار می دهد، تصریح کرد: در این دوره ارزیابی پالایشگاه گاز ایلام با امتیاز ۹۷٫۵۶ امتیاز در رتبه نخست سلامت اداری قرار گرفته است.

نوریان گفت: این واحد صنعتی در برنامه های کلان خود همچنان بدنبال اجرای دقیق قوانین و مقررات بوده و در جهت ارتقای هرچه بیشتر سلامت نظام اداری اهتمام ویژه ای دارد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان