جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: ۱۷ هزار و ۲۹ داوطلب کنکور سراسری در این استان همزمان با سراسر کشور به رقابت می پرداند.




کریم کوخایی زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار آفتاب ایلام اظهار داشت: این تعداد داوطلب ایلامی به مدت چهار روز از چهارشنبه هشتم تا شنبه ۱۱ تیر ماه جاری برای ورود به دانشگاه های کشور با هم رقابت می کنند.

وی افزود: از مجموع داوطلبان کنکور هفت هزار و ۶۰۷ نفر مرد و ۹ هزار و ۴۲۲ نفر نیز زن هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام ادامه داد: این آزمون در ۸۳ حوزه امتحانی در سطح استان نوبت صبح برگزار می شود که ۷۵ حوزه مربوط به آموزش و پرورش است.

کوخایی زاده تاکید کرد: همچنین دانشگاه ایلام دارای سه حوزه، دانشگاه علمی کاربردی ۲ حوزه و دانشگاه پیام نور ۲ حوزه است.

وی یادآور شد: پنج هزار و ۴۸ داوطلب تنها در حوزه های دانشگاه ایلام به رقابت می پردازند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام اضافه کرد: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری از روز گذشته آغاز شده و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به اخذ کارت خود اقدام کنند.

کوخایی زاده اضافه کرد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز از فردا دوشنبه ششم تیرماه در حوزه های مذکور مستقر و تمامی داوطلبان می توانند در صورت هرگونه مغایرت برای رفع اشکال به این باجه مراجعه کنند.

وی از داوطلبان خواست: هر چه سریع تر کارت ورودی خود را دریافت کنند تا زمان کافی برای رفع نقص کارت های خود داشته باشند، چراکه رفع نقص کارت در روز آزمون صورت نمی گیرد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: کنکور سراسری روز چهارشنبه با رشته هنر، روز پنجشنبه علوم ریاضی و علوم انسانی، جمعه علوم تجربی و شنبه زبان های خارجی بمدت چهار روز و در نوبت صبح برگزار می شود.

دانشگاه ایلام با هفت هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۲۵ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان