پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024
مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

آغاز به کار ۶۶ کانون اوقات فراغت ویژه مددجویان در ایلام

۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۰:۴۳ چاپ کدخبر: 18283

آفتاب ایلام |مدیرکل کمیته امداد ایلام از آغاز به کار ۶۶ کانون اوقات فراغت ویژه مددجویان در ایلام خبر داد.


 
 
 

به گزارش آفتاب ایلام؛ رضا طاهری در آیین آغاز به کار کانون‌های اوقات فراغت ویژه مددجویان در ایلام که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام، مدیرکل کمیته امداد و تعدادی دیگر از مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: از امروز ۶۶ کانون فرهنگی، تربیتی اوقات فراغت مددجویان کمیته امداد ایلام بصورت همزمان فعالیت خود را در استان آغاز کرده‌اند.

وی در این آیین با ارائه گزارشی از خدمات فرهنگی کمیته امداد استان افزود: امسال بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بیش از ۱۵ میلیارد تومان صرف ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های مددجو و نیازمند این استان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد ایلام به برنامه‌های کانون‌های تابستانی اوقات فراغت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز، دانشجو و خانواده‌های آنها از برنامه‌های این کانون‌ها برخوردار، ضمن اینکه اعزام یک هزار نفر به اردوهای سراسری و اعزام ۷۰۰ نفر به اردوهای زیارتی از برنامه‌های جانبی این کانون‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: آموزش مهارتهای زندگی، آموزش مهارتهای شغلی وکسب و کار، ارائه آموزش‌های هنری و آموزش‌های دینی و خانواده محور از جمله دیگر برنامه‌های این کانون‌ها خواهد بود.

طاهری با اشاره به حمایت کمیته امداد ایلام از ۱۱ هزار دانش آموز و دانشجوف گفت: هم اکنون ۸۰ دانشجوی دکترا و ۲۹۰ نخبه علمی از خدمات ویژه فرهنگی و تحصیلی کمیته امداد استان برخوردار هستند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان