جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |نمایشگاه مد و لباس ایرانی، اسلامی با حضور مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام، دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان و جمعی از مسوولان محلی و هنرمندان در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام گشایش یافت.



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و معرفی ظرفیت های ایرانی، اسلامی با تکیه بر قابلیت‌های بومی و محلی برپا شده است.

علی هوشمند بخش‌های این نمایشگاه را شامل لباس بومی، محلی (زنانه و مردانه)، عفاف و حجاب و لباس اجتماع عنوان کرد و گفت: پس از اعلام فراخوان این برنامه در مجموع ۲۰۰ اثر از طراحان لباس استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی با اشاره به راه اندازی دفتر مد و لباس استان گفت: با راه اندازی این نمایشگاه شرایطی فراهم شده که هم تشویقی برای هنرمندان طراح لباس شرکت کننده در این رویداد هنری باشد و هم آمادگی آنها برای حضور در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر که پایان تیرماه جاری بوده، ایجاد شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، این نمایشگاه ۱۲ لغایت ۱۶ تیرماه در ۲ نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 هم اینک هفت انجمن هنرهای تجسمی، سینمای جوان، خوشنویسی، موسیقی، نمایش، شعر و مد و لباس در استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان