پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام با اعلام ضرب‌العجل خطاب به مدیران بانک‌های استان ایلام استان ضمن هشدار نسبت به تسریع در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری گفت: مدیران قاصر در اجرای این مهم بازخواست خواهند شد.






به گزارش آفتاب ایلام، حسن بهرام‌نیا  پیش از ظهر امروز در نشست برنامه ریزی موارد اجرای تبصره 18 و16 با اعلام ضرب العجل  خطاب به مدیران بانک‌های استان ایلام  استان ضمن هشدار نسبت به تسریع در پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری گفت: مدیران قاصر در اجرای این مهم بازخواست خواهند شد.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: پذیرفته نیست که برخی مدیران و شُعب بانک‌ها متقاضیان وام ازدواج و فرزند آوری را به بهانه‌های مختلف سرگردان و آنان را اسیر رفت و آمدهای بی‌حاصل کنند.

وی انجام استعلام و تکمیل پرونده را در کم‌ترین زمان ممکن مورد تاکید قرار داد و گفت: برای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیازی به معدل‌گیری و استعلام نیست و صرف نداشتن چک برگشتی و معوقه بانکی متقاضی می تواند از این وام بهره مند شود.

فرجه ده روزه استاندار ایلام برای تعیین تکلیف پرونده درخواست کنندگان وام‌های ازدواج و فرزند آوری از موارد ابلاغی استاندار ایلام به بانک‌ها بود که گفت: هربانکی که نتواند در این فرجه ابلاغی وضعیت وام های ازدواج  و فرزند آروری را حل وفصل کند به عنوان متخلف از اجر مورد برخورد قرار خواهد گرفت.

تعیین سقف پرداخت تسهیلات عطایی برای بانک‌ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ایلام، ارزیابی میزان موفقیت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات موردبحث و... از دیگر موارد مورد تاکید بهرام نیا بود که گفت: بانک‌های که کوتاهی کنند را به مردم معرفی می‌کنیم.

نکته پایانی سخنان استاندار ایلام آن بود که گفت:  تاکنون در حوزه فرزندآوری به تعداد 2 هزار و 550 نفر با رقم 105 میلیارد تومان و در ازدواج نیز به تعداد یک هزار و 859 نفر با رقم 265 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ارائه شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان