پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیر شرکت مخابرات منطقه ایلام:

۱۳هزار و ۲۰۰میلیارد ریال صرف نصب سایت تلفن همراه در ایلام شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۲۰:۰۰ چاپ کدخبر: 18343

آفتاب ایلام |مدیر شرکت مخابرات منطقه ایلام از سرمایه گذاری ۱۳هزار و۲۰۰میلیارد ریال برای نصب سایت تلفن همراه در استان خبر داد و گفت: این اعتبار از محل منابع خارج از استان تامین شده است.




به گزارش روز دوشنبه آفتاب ایلام از روابط عمومی شرکت مخابرات ایلام،حشمت اسدی از نصب ۲۹۹ سایت تلفن همراه در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: تاکنون ۴۳۹ تکنولوژی (فور جی) ۴g و ۳۵۶ تکنولوژی ۳g(تری جی) و ۲۹۹ تکنولوژی ۲g در استان راه اندازی شده است.

وی افزود: از سال ۹۳ و با برنامه ریزی های انجام شده سایت تلفن همراه (۳g) و (۴g) در سطح استان فعال و قبل از آنها تنها (۲g) بوده است.

مدیر شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: بر اساس آخرین گزارش فصلی ارسال شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۰ وضعیت پوششی اپراتور اول در استان ایلام اعلام شد.

اسدی ادامه داد: در این راستا پوشش جمعیت شهری ایلام با ۴۳۷ هزار و ۶۸۷ نفر معادل صد درصد و جمعیت روستایی با ۱۷۰ هزار و ۶۷۳ نفر نیز ۸۲٫۲ درصد رسیده است.

مدیر شرکت مخابرات ایلام افزود: همچنین پوشش جمعیتی به تفکیک تکنولوژی در استان  (۲g ) ۹۳.۸ درصد، (۳g ) ۸۱ درصد و (۴g ) ۷۷ درصد است.

وی گفت: وضعیت پوششی جاده ای به تفکیک اصلی و فرعی در استان ایلام (۲g ) ۱۳۹۱ کیلومتر، (۳g ) ۸۰۵ کیلومتر و (۴g ) ۳۵۶ کیلومتر است.

به گفته مدیر مخابرات منطقه ایلام، هم اکنون وضعیت پوشش روستایی در ایلام  (۲g ) ۷۱۲ درصد، (۳g ) ۵۱۲ درصد و (۴g ) ۲۸۳ درصد است.

اسدی افزود:به طور میانگین برای نصب هر سایت ۳g و ۴g حدود ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

 
انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان