جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام |مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دهلران گفت: امسال ۷۵۳ میلیارد ریال برای بهسازی راه های مواصلاتی این شهرستان هزینه می شود.


به گزارش آفتاب ایلام ،رحیم رشیدی روز سه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: از این مبلغ ۴۷ میلیارد ریال برای روکش آسفالت هشت کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک و مورموری با قرار داد سه ماهه است.

وی به اجرای روکش آسفالت در پنج کیلومتر از مسیر دهلران به مهران هم اشاره کرد و افزود: برای این پروژه با قرارداد چهار ماهه ۷۳ میلیارد ریال هزینه می شود.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای دهلران تاکید کرد: ۹۵ میلیارد ریال نیز برای ایمن سازی و آسفالت دهلران - سه راهی کاور (واریانت کارخانه گچ) بکار گرفته خواهد شد چراکه واریانت کارخانه گچ در مرحله آسفالت است و با اختصاص قیر پیمانکار آسفالت این مسیر ۲ کیلومتری را شروع می کند.

رشیدی به احداث راه روستایی خربزان به تختان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه ۶۰میلیارد ریال هم پرداخت و یادآور شد: احداث راه مولی به زرین آباد با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال هم در مرحله واگذاری به پیمانکار است.

وی به آسفالت راه های میمه به زرین آباد با ۹۳ میلیارد ریال اشاره و اضافه کرد: روکش آسفالت میمه به زرین آباد نیز با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در مرحله واگذاری به پیمانکار است.

مدیر راهداری دهلران احداث راه بلوطستان به زرین آباد با ۹۰ میلیارد ریال و پیشرفت ۴۰ درصدی را از دیگر پروه های راهسازی این شهرستان عنوان کرد و گفت: ساماندهی و ایمن سازی مسیر دشت عباس با ۸۳ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه هاست.

رشیدی به ۲ فقره قرارداد راه روستایی دهلران شامل احداث راه روستایی علی نعیر که در مرحله بیس و آسفالت با مبلغ ۱۰ میلیارد ریال است اشاره و تاکید کرد: راه روستایی عین غانم با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز در حال اجراست.

مدیر راهداری دهلران اضافه کرد: واریانت ۳،۵ کیلومتری ویله به بیشه دراز در بخش مرکزی نیز بصورت امانی و با پیشرفت ۴۰ درصد در دست اقدام می باشد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان