جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
 مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام:

مادران باردار فاقد بیمه رایگان بیمه می شوند

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ۰۹:۲۷ چاپ کدخبر: 18355

آفتاب ایلام |مدیرکل بیمه سلامت ایلام گفت: مادران باردار فاقد بیمه، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت ایران قرار می گیرند.


 
 


  


به گزارش آفتاب ایلام؛ دکتر “نورالدین رحیمی” با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر فرزند آوری و حمایت از خانواده و همچنین اجرای قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۱۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی، اظهار داشت: جمعیت تمامی مادران فاقد پوشش بیمه طی دوران بارداری و شیردهی و همچنین کودکان آنها تا پایان پنج سالگی تحت بیمه درمانی سازمان بیمه سلامت ایران قرار می گیرند.

وی افزود: افراد فاقد پوشش بیمه مشمول قانون مذکور، با در دست داشتن مدارک هویتی و مستندات پزشکی شامل آزمایش خون با سونوگرافی به همراه گواهی پزشک یا ماما) به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت ایران مراجعه نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت ایلام خاطرنشان ساخت: پوشش بیمه پایه صادره برای افراد موصوف، بیمه سلامت همگانی، بدون انجام ارزیابی وسع و رایگان، با اعتبار یکساله و بدون رعایت شرط خانوار خواهد بود و فرزندان این مادران بعد از تولد نیز می توانند از این پوشش بیمه بهره مند شوند.

“نورالدین رحیمی” ببان داشت: اجرای این طرح برای تحقق برنامه های افزایش جمعیت و حمایت از خانواده های که مشتاق فرزند آوری هستند، اجرا می شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان