جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام با بیان اینکه برخورد قاطع با گرانفروشان اولویت این سازمان است، گفت: تنها در سه ماه ابتدایی سال جاری ۲ هزار پرونده در حوزه کالا و خدمات در استان تشکیل شده است.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام‌، علیرضا لطفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای افزایش بازرسی‌ها و ممانعت از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی، ۱۴۰ اکیپ بازرسی بر بازار و عرضه کالاها در این استان نظارت می‌کنند که این اکیپ‌ها متشکل از نیروهای بازرسی جهاد کشاورزی، سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و بسیج است.

وی افزود: در جریان بازرسی های صورت گرفته این سازمان در سطح استان طی ۲ هفته گذشته تاکنون ۷۰ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: ۶۶۳ مورد بازرسی در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان انجام شد که این در بازرسی ها ۱۷۳ فقره پرونده تشکیل شده است.

لطفی تاکید کرد: پارسال سه هزار و ۸۷۰ پرونده در حوزه کالا و خدمات در استان تشکیل شد، درحالیکه تنها در سه ماه ابتدایی سال جاری ۲ هزار پرونده به این اداره کل ارجاع شد که از این تعداد یک هزار و ۹۱۰ پرونده مختومه شده است.

وی با بیان اینکه تعزیرات مطابق مقررات و قوانین با واحدهای متخلف اقدام قانونی را انجام و با متخلفین اشد مجازات را اعمال خواهد کرد، گفت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار آخرین فرصت بازگرداندن قیمت اجناس به قبل از تاریخ ۳۱  اردیبهشت ماه سال جاری ۱۰ تیرماه اعلام شده است لذا از این تاریخ به بعد با هرگونه گرانفروشی برخورد جدی خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: در شرایطی که دولت با هدف تقسیم عادلانه یارانه به مردم همه تلاش خود را بکار گرفته نباید اجازه دهیم برخی با سوءاستفاده، این اقدام درست و اساسی دولت را زیر سوال برده و کام مردم را تلخ کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان