جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

آفتاب ایلام |سید قدرت به کاروان عشاق هستی پیوست .دل نوشته ای تقدیم به یار شهیدان

 

وقتی خبر آمد که سرزمین ایران اسلامی مورد تجاوز رزیم بعثی قرار گرفته است از اولین مردان مردی که لباس رزم پوشید و با قامت رعنا و منش پهلوانی خود ، خود را به جبهه رساند سید قدرت سیدی زاده بود .بچه های چرداول هریک عهده دار فرماندهی گردانی شدند از ابراهیم علیخانی تا ولی الله عباسی و تا شه قدرت سیدی زاده که اکنون هرسه در افلاک سکنی گزیده اند .

وقتی خبر اسارت او به گوش خلایق رسید چه غمی این دیار و شهر و آبادی را در برگرفت .
گویی مردمان این دیار نیک تشخیص داده بودند که صدام انتقام شکست هایش را از سید قدرت و یارانش با شکنجه های افزون تر خواهند گرفت .

جانباز بود و سینه ای پر از درد ، انواعی از مواد شیمیایی گاهی چنان فشاری بر ریه هایش وارد می کرد که نای حرف زدن را از او می گرفت .اما آنکه خونی از اولاد فاطمه زهرا سلام الله علیها در رگ های خود داشت صبوریش سرفه ها را شرمنده می کرد .اکنون سیدقدرت سیدی زاده میهمان شهیدان است
از شهدای شهر ودیارش تا فرماندهان روزهای جنگ گویی شهیدان یادگار امیدی و ملاحی و بسطامی و ساده میری وغیوری به پیشواز آمده اند .

سید قدرت ای پهلوان دیار ما، امروز دیگر از این همه درد سینه سوز راحت شدی و سیمای خندانت در افلاک و همنشینی با شهیدان چه صفایی دارد ، اختر تو نیست دور قمر لاجرم فوق ثریا رفته ای

اگر ما را در داغ فراق اشک و آهی است، ما به حال خویشتن گریانیم که فرصت جبران خدماتت رااز دست داده ایم
نامت ای راست قامت جاودانه است در بلندای تاریخ .

⚫️ شادی روح شهدا صلوات⚫️

محمد رستمی فعال فرهنگی 

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان