جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام:

143 هزار نفر از مرز مهران تردد کردند

۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۲۰:۴۳ چاپ کدخبر: 18381

آفتاب ایلام |مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: از اول تیرماه تاکنون ۱۴۳هزار و ۱۸۱ نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

سید زاهدین چشمه خاور روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام‌ اظهار داشت: از اول تیرماه تا امروز، ۱۴۳ هزار و ۱۸۱ مسافر تبعه ایرانی و خارجی از طریق مرز بین المللی مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند.

وی افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۶ هزار و۹۷۰ نفر اتباع ایرانی و ۴۶هزار و ۳۸۱نفر از اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

وی عنوان کرد: همچنین در این مدت ۳۷ هزار و ۴۴۹ نفر ایرانی و ۲هزار و ۱۳۴ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بین المللی مهران از کشور خارج شده‌اند.

چشمه خاور در ادامه از تردد بیش از ۸۱ هزار نفر جهت شرکت در مراسم دعای عرفه در کربلای معلی خبر داد و گفت:ازدوازدهم تا هجدهم تیرماه ۱۴۰۱ بیش از ۸۱ هزار نفر برای حضور در مراسم عرفه کربلای معلی از پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی مهران تردد کرده اند.

وی افزود: در این مدت ۷ هزار و ۵۵۷ نفر ایرانی و تعداد ۲۲ هزار و ۶۳۵ نفراز اتباع خارجی وارد ایران اسلامی شده‌اند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام ادامه داد: همچنین در این مدت ۳۳ هزار و ۸۱۲ نفر ایرانی و ۱۷ هزار و ۱۸۰ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بین‌المللی مهران از کشور خارج شده اند.


شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات است.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان