جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

آفتاب ایلام | سفر سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به استان ایلام که مستند به اطلاعیه دفتر استاندار ایلام سفر رسمی نبوده است اما پرده از رازی برداشت که مُبلغان مدیریت ارشد استان ایلام در هفته گذشته از آن به عنوان دستآورد بزرگ این مقام عالی استان عنوان کردند و برای آن ساز و دهل زدند و شاواز کشیدند که مردم ایلام چه نشسته‌اید که؛ دستآورد بزرگ این مقام آن است که؛ مالیات و ارزش افزوده شرکت‌های فعال نفت و گاز در استان ایلام، به استان ایلام بر خواهد گشت".
- خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی با اعلام خبر این که" با تاکیدات رئیس جمهور به حرکت در راستای عدالت منطقه ای و توزیع پایدار در آمدها و توجه ویژه به مناطق محروم کشور، از اواخر سال گذشته در سازمان امور مالیاتی شرکت‌هایی که در آمد مالیاتی آنان در استان دیگری و در مرکز وصول می‌شود را شناسایی و مقرر شد در سال جدید در آمدهای مالیاتی به استان‌های مادر بازگردد."
این گفته وزیر اقتصاد و دارایی موید این نکته است که:
- بازگردندان در آمدهای مالیاتی به استان های مادر تصمیم ملی و به تاکید ریاست محترم جمهور انجام شده است.
- این تصمیم برای کل استان‌های محروم کشور ساری و جاری و مختص استان ایلام نیست و ایلام نیز به دلیل محرومیت از این تصمیم برخوردار خواهد شد.
- شاواز و ساز و دهل برای استاندار ایلام از قَبل یک تصمیم ملی آن هم توسط رئیس جمهور را نباید به پای اقدام تیلیغی برای یک فرد قربانی کرد، بلکه این تصمیم رئیس جمهور انقلابی و صاحب گفتمان عدالت را در رسانه و فضای عمومی جامعه تبلیغ کرد تا دستآوردهای نظام اسلامی قربانی اهداف تبلیغی افراد نشود.
نکته دیگر این که:
سفر سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به استان ایلام نیز اگر "غیر رسمی" بوده است که "غیررسمی" بودن آن به تائید دفتر استاندار ایلام رسیده است . چرا رسانه‌ای شده است که علاوه بر حاشیه آفرینی برای وزیر محترم اقتصاد و دارایی افکار عمومی را نیز از اقدام این وزیر مکدر کرده است.
بنظر می رسد شایسته نیست مقامات ملی را قربانی اهداف تبلیغی افراد استانی کرد و برای عملکرد سازی این افراد برای شخصیت های کشوری حاشیه سازی کرد و پا را از این فراتر گذاشت و تصمیم انقلابی رئیس جمهور برای یک کشور را بعنوان عملکرد آن نوشت.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان