چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |سرپرست شرکت گاز ایلام از پایان‌ یافتن تعمیرات خط لوله سراسری گاز توسط همکاران منطقه ۷ عملیات انتقال گاز در استان خبر داد و گفت: با مدیریت مناسب ذخیره موجود در خطوط لوله و تلاش همکاران شرکت گاز، در کمترین‌ زمان ممکن تعمیرات مذکور به اتمام رسید.




به گزارش آفتاب ایلام ،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ محمود کشاورز روز سه شنبه افزود: با تشکیل کمیته بحران، کنترل و مدیریت مصرف گاز ذخیره در خطوط لوله، از طریق پایش و مانیتورینگ آنلاین مصارف، آماده‌باش کامل پرسنل، خوشبختانه این تعمیرات بدون قطع گاز مشترکین خانگی به اتمام رسید و هم اکنون جریان گاز کلیه واحدهای صنعتی و CNG نیز در حال وصل می باشد.

وی با بیان اینکه تلاش نیروهای امداد و بحران این شرکت و گروه تعمیرات منطقه ۷ عملیات انتقال گاز برای انجام این تعمیرات ستودنی بود، اظهار داشت: به منظور جلوگیری از قطع گاز مشترکین خانگی در شهرستانهای ایلام و چوار، تعمیرات مذکور در کمتر از ۱۵ ساعت انجام شد که این مهم در سایه تلاش‌های جهادی همکاران محقق شده است.

سرپرست شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: آماده‌باش کلیه نیروهای ستادی، گروه‌های امداد، کمیته بحران و پشتیبانی ادارات گاز شهرستان‌های معین از جمله ایوان، چرداول و سیروان برای کنترل کردن تجهیزات، مانیتورینگ آنلاین خطوط و شبکه گاز برای پایش و غیره از عوامل مهم برای انجام تعمیرات خط لوله سراسری قبل از موعد پیش‌بینی شده بوده است.

به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،بدلیل انجام تعمیرات خط لوله سراسری انتقال گاز استان توسط منطقه ۷ شرکت انتقال گاز کشور، گاز ورودی شهرستان‌های ایلام و چوار از ساعت ۲۲ روز گذشته قطع شده بود که امروز سه شنبه و زودتر از موعد مقرر وصل و هم اکنون گاز از خط سراسری وارد خطوط لوله استان شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان