جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
استاندار ایلام:

زیرساخت های اربعین در ایلام نیازمند توجه مسئولان کشوری است

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ ۱۶:۲۱ چاپ کدخبر: 18472

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: زیرساخت‌های اربعین در ایلام نیازمند توجه مسئولان کشوری است.





به گزارش آفتاب ایلام ،حسن بهرام‌نیا در نود و دومین نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست معاون امنیتی و انتظامی وزیر و رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور برگزار شد، خواستار حضور میدانی استان‌های معین، نهادها و وزارتخانه‌های مرتبط و درگیر در اربعین در استان شد.

وی اظهار داشت: قطعاً اربعین امسال متفاوت‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته است و برای برگزاری باشکوه آن نیازمند همراهی و هم افزایی تمامی مجموعه‌های استانی و ملی هستیم.

استاندار ایلام در این نشست، ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت و روند ایجاد و ترمیم زیرساخت‌های اربعین خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های ملی به مقوله اربعین در استان ایلام شد.

بهرام نیا افزود: تا اربعین زمان و فاصله زیادی نداریم و در این میان برای تکمیل برخی زیرساخت‌ها نیازمند مساعدت لازم در تزریق اعتبارات و تجهیز امکانات در حوزه‌های مختلف خدماتی، رفاهی و بهداشتی. هستیم.

در پایان این نشست مقرر شد که استان‌های معین در ایلام مستقر شوند و نمایندگان سایر وزارتخانه‌ها و نهادهای مرتبط با اربعین با سفر به استان در برای احصای نیازها و کمبودها و رفع موانع و مشکلات زیرساختی کمک و مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان