جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024

عظمت،قدرت و شکوه ایران با ولایت

۱۴۰۱/۰۴/۳۰ ۱۱:۳۳ چاپ کدخبر: 18483

آفتاب ایلام | به تصاویر منتشره از دیدار روئسای جمهور ترکیه و روسیه با رهبر فرزانه انقلاب نگاه می کنید، عظمت ایران و ایرانی را به عینه می بینید، عظمتی که خدا براین ملت به یُمن وجود رهبری دور اندیش داده است،
عظمتی که رهبر و امام این امت در نصایح خود شرایط منطقه‌ای را تبیین و پند و اندرزهایش برای امنیت منطقه و گذار از شرایط اقتصادی و جنگ و ستیز راهکار وحدت ارائه و شرایط مقابله با زیاده طلبی‌های دیگران تاکید بر آن می‌کند که"آمریکایی‌ها از منطقه شرق فرات بیرون رانده شوند".
امامی که روئسای جمهور سایر بلاد و خاصه رئیس جمهور یکی ازقُدر ترین کشورهای جهان که خود روزگاری بعنوان سرمدار شرق بوده است در مقابل اراده پولادین او زانوی تعظیم به زمین می زند و چون سربازی در مقابل فرمانده خبردار ایستاده است و توصیه‌ها را گوش میدهد و برای اجرای آن "اطاعت امر" می کند.
امامی که موافق و مخالف و معاند در پاکی، صداقت و درایتش متفق القولند بانی این عظمت ایران و ایرانی است، ایرانی که روزی شاهش خود به خط خود نوشته است «می خواهم به شمال مملکت بروم، سفیر انگلیس اعتراض می کند . می خواهم به جنوب بروم، سفیر روس اعتراض می کند . ای مرده شور، این مملکت را ببرد که شاه آن حق ندارد به شمال و جنوب مملکتش مسافرت نماید" آن چنان هیبتی در دل‌ها افکنده است که امروز آن معترض به سفر پادشاه ایران به شمال در مقاب این امام خبردار ایستاده است تا امر امام ایران را اطاعت کند.
و معترض به سفر شاه ایران به جنوب برای سربازانش که از ترس سربازان و پاسداران حریم امن ولایتش "شلوار خود را خیس کرده‌اند" آه و افسوس و ناله سر میدهد و با خواری و زبونی تسلیم اراده مردان سبز پوش حریم امن ولایت می‌شود.
این واقعیت تاریخ است و همه دنیا اعم ا مخالف و موافق و معاند بداند و تاریخ را هزاران بار ورق بزنند و بخوانند که عظمت امروز ایران و ایرانی از آن ولایت امامی است که اگر امت در راهش سر دهند کم است.

انتهای پیام/



نویسنده: رضا میرزاد
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان