پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024

آفتاب ایلام |فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از تمهیدات اندیشیده شده سپاه برای اسکان زائران در شهرستان چرداول خبرداد و گفت: اردوگاه"روستای زنجیره سفلی" در مسیر تردد زائران ظرفیت بیش از ۶ هزار زائر را دار است.



سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام، از تمهیدات اندیشیده شده سپاه برای اسکان زائران در شهرستان چرداول خبرداد و اظهار داشت: اردوگاه"روستای زنجیره سفلی" در مسیر تردد زائران ظرفیت بیش از 6 هزار زائر را دار است.

فرمانده سپاه امیرالمونین(ع) استان ایلام گفت: اردوگاهی با تمام ظرفیت‌های زیستی توسط سپاه ساخته شده است که این اردوگاه در محور ترددی زائران اربعین حسینی در محور(ایلام به کرمانشاه) و در حوزه شهرستان چرداول بوده و هدف از آن استراحت زائران به جهت رفع خستگی در ورود تا رسیدن به مرز مهران و در بازگشت نیز برای توقف بین راحی و کاهش خستگی زائران خواهد بود و تمام امکانات در آن مهیا است.

شاکرمی در ادامه یادآورشد: علاوه بر اردوگاه سپاه تمام امکنه مذهبی و مساجد و بقا متبرکه بین راهی نیز برای پذیرایی زائران در آمادگی کامل بوده و پیش بینی آن می شود که 70 درصد زائران اربعین حسینی در اربعین امسال از مرز مهران و محور ایلام به کرمانشاه از جاده حمیل تردد داشته باشند که در این راستا پیش بینی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان