پنجشنبه، 30 فروردین 1403| 18 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام از برگزاری ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در محل اقامه نماز جمعه در سراسر استان خبر داد و گفت: همزمان با سالروز اولین اقامه نماز جمعه کشور، ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان با موضوع نماز برگزار شد.




به گزارش آفتاب ایلام ،فاطمه رستگار روز جمعه در حاشیه برگزاری این ایستگاه نقاشی اظهار داشت: این ایستگاه با همکاری شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و با هدف ترویج اهمیت نماز در بین کودکان و نوجوانان برگزار شده است.

وی افزود: ایستگاه نقاشی در محل برگزاری نماز جمعه سراسر استان و با مشارکت اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مربیان آنها و دیگر بچه های غیر عضو که همراه والدین خود به محل برگزاری نمازجمعه آمده اند، انجام گرفت.

وی با بیان اینکه نماز جمعه یک پایگاه عبادی و فرهنگی است، ادامه داد: ایستگاه نقاشی در راستای اشاعه اهمیت آیین عبادی نماز جمعه در میان کودکان و نوجوانان برگزار و در پایان اهدای کتاب به شرکت کنندگان با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی انجام گرفت.

وی یادآور شد: نماز جمعه آیینی عبادی، فرهنگی و سیاسی است که در آن شعائر اسلامی تکریم و تعظیم می شود و باید دستگاه های فرهنگی در معرفی این آیین ارزشی و دینی تلاش های بیشتری داشته باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: باتوجه به هماهنگی های انجام شده با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، ایستگاه نقاشی جمعه هفته آتی نیز در محل اقامه نماز جمعه سراسر استان اجرا خواهد شد.

به گزارش آفتاب ایلام ،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام دارای ۲۲ مرکز ثابت و سیار شهری و روستایی است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان