جمعه، 07 اردیبهشت 1403| 26 April 2024

علی کمندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار آفتاب ایلام، هدف از برگزاری این مانور را افزایش سطح هماهنگی و همکاری واحدهای درون‌سازمانی و دستگاه‌های اجرایی استان برای پیشگیری از حوادث عنوان کرد اظهار داشت: ارتقاء سطح آمادگی مواجهه با حوادث توسط نیروهای امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی از جمله آتش‌نشانی، ایمنی و بهداری مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: افزایش همکاری‌ها و هماهنگی‌ها و نحوه واکنش اعضای کمیته مدیریت شرایط اضطراری در حوادث و به‌کارگیری دستورالعمل‌های اجرایی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در تصمیم‌گیری‌های لازم از جمله اهداف برگزاری این مانور بوده است.

وی هماهنگی و همکاری بیشتر با شرکت‌های بالادستی و پائین‌دستی این پالایشگاه را از دیگر نتایج برگزاری این مانور عنوان کرد و ادامه داد: استفاده از امکانات برون‌سازمان برای مواجهه با حوادث و ایجاد هماهنگی برای به اشتراک‌گذاری امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی از دیگر اهداف برگزاری این مانور بوده است.

کمندی تصریح کرد: از دیگر نتایج چنین مانورهایی، مشخص شدن کمبودها، تجهیزات و امکانات مورد لزوم برای مواجهه با حوادث در بحران‌های مختلف است.

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت پالایش گاز ایلام ابراز امیدواری کرد با انجام این قبیل مانورها، اهداف کلان مدیریت بحران و پدافند غیرعامل که همانا سرعت، دقت، مشارکت و همکاری و هماهنگی به‌موقع است، محقق شود.

کمندی افزود: این مانور با همکاری و هماهنگی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید و امور HSE شرکت ملی گاز ایران، اداره کل مدیریت بحران استانداری ایلام، اداره کل پدافند غیرعامل استانداری ایلام، اعضا کار گرو آب و انرژی شورای پدافند استان شامل پتروشیمی ایلام، شرکت گاز استان ایلام، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، آب و فاضلاب شهری و روستایی استان، شرکت توزیع برق استان، شرکت انتقال برق منطقه‌ای برق غرب و دانشگاه علوم پزشکی استان با محوریت پالایشگاه گاز ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد.

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان