جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
فرمانده قرارگاه اربعین انتظامی کشور:

گذرگاه های سومار و حاج عمران به مسیرهای تردد زائران اربعین افزوده شد

۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۱۸:۳۲ چاپ کدخبر: 18513

آفتاب ایلام |جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین انتظامی کشور از اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات خبر داد.





به گزارش آفتاب ایلام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان ایلام، سردار محمد شرفی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران گفت: با رایزنی های صورت گرفته زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران می توانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده در راستای عدم ازدحام در مرزهای خروجی به سمت کشور عراق در ایام اربعین ۲ طرح کنترل زائر به مرحله اجرا گذاشته می شود.

شرفی با اشاره به اینکه با اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرزها کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه های در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران است و با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام هیچگونه کمبودی احساس نمی شود.

وی با بیان اینکه در بازدید میدانی صورت گرفته با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچگونه کمبودی احساس نشد، ابراز امیدواری کرد: استان ایلام در اربعین امسال با سهولت و کمترین توقف خدمات مطلوبی به زائران ارائه دهد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه پلیس در ایام اربعین در تامین امنیت راهپیمایی ،مدیریت ترافیک ،کنترل مرز توسط مرزبانان، ارائه خدمات گذرنامه‌های و خدمات انتظامی را بر عهده دارد از تمام ارگانها و نهادهای همکار در ماموریت بزرگ اربعین خواست با تمام توان پای کار بیایند تا بتوانیم خدماتی در شأن زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ارائه دهند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان