چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل‌راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های زیر ساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است.





عبدالله بهادری در گفت وگو با خبرنگار آفتاب ایلام، با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های زیر ساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راهها کلید پیشرفت استان ایلام است.

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان ایلام به پروژه‌های فعال راهسازی در استان ایلام اشاره و محور ارتباطی ایلام به مهران را به جهت تردد روان و ایمن برای زائران اربعین حسینی را بعنوان اولویت نخست بیان کرد و بیان داشت: علاوه بر این محور که به برکت اربعین در حال تکمیل و بهره وری و 4 بانده شدن است، توزیع اعتبارات و پروژه‌های راهسازی به عدالت در ساسر استان درحال اجرا است.

وی بعنوان نمونه به پروژه 4 خطه کردن خروجی شهردره‌شهر به پلدختر اشاره کرد و اظهار داشت: این محور در دو قطعه در حال تبدیل شدن به بزرگراه است.

وی در تشریح وضعیت این محور مواصلاتی و موثر در تردد شهروندان شهرستان‌های حوزه جنوبی استان ایلام خاطرنشان کرد: پروژه به طول 12 کیلومتر است که  نزدیک به 3کیلومتر این مسیر در مرحله آسفالت قرار دارد و تلاش خواهد شد عملیات اجرایی مابقی این قطعه تسریع شود.

بهادری، طول قطعه دوم را 6 کیلومتر عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی قطعه دوم با رفع معارضین محلی و جابجایی لوله انتقال گاز و خطوط انتقال برق سرعت یافته و انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد پیشرفت مناسب این طرح باشیم.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان