پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403| 25 April 2024
مدیرکل راهداری ایلام خبر داد؛

جابجایی ۷۷۷ هزار تن کالا در استان ایلام

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۰۹:۵۸ چاپ کدخبر: 18554

آفتاب ایلام |مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام گفت: در چهارماهه نخست امسال بیش از ۷۷۷ هزار تن انواع کالا از طریق ناوگان حمل ونقل این استان جابجا شده است.

سیدزاهدین چشمه خاور در گفتگو با خبرنگار آفتاب ایلام، اظهار کرد: میزان کالا در سال جاری در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: سیمان، گندم، کلینگر، پلی اتیلن، انواع گاز مایع بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

وی افزود: سالانه بیش از ۹۸ درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای در سطح کشور است.

چشمه خاور تاکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی با استقرار و فعالیت تیم‌های گشت نظارتی در سطح استان به طور مستمر درحال انجام است.

وی افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

چشمه خاور تاکید کرد: مردم می توانند از طریق شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و یا تلفن گویای ۱۴۱ شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام منعکس نمایند.

۵۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۱۱ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان