سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024

آفتاب ایلام |استاندار ایلام گفت: رفع نقاط حادثه خیز مسیر تردد زوار اربعین در استان ایلام به صورت ویژه انجام می شود.




به گزارش آفتاب ایلام ، حسن بهرام نیا عصر امروز  در دیدار با سردار حسن مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا کشور با اعلام این خبر که به دلیل کاهش وقوع تصادفات تمامی بریدگی های اربعین به جز تقاطع به سمت پارکینگ اربعین مسدود می‌شود، اظهار داشت: همچنین تابلوی مربوط به هر استان جهت هدایت مسافران در پارکینگ اربعین مهران تا قبل از اربعین نصب می‌شود.

وی در ادامه گفت: در این راستا لازم است امکانات لازم نظیر استراحتگاه و سایر خدمات رفاهی برای رانندگان اتوبوس ها در پایانه مرزی مهران مهیا شود که مقرر شده شهرداری البرز این استراحتگاه را تا اربعین آماده کند.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که نقاط حادثه خیز و نقاطی که نیز به علائم و سرعت گیر دارند مشخص و اقدامات لازم توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام خواهد شد، اضافه کرد: در حاشیه مسیر حمیل به ایلام نیز باتوجه به شلوغ بودن تردد باید آرام سازی و آشکاری سازی برای کاهش وقوع تصادفات در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لاین دوم پل صلواتی توسط قرارگاه خاتم در حال ساخت است، گفت: این پل با 45 متر دهنه باید با سازه فلزی نسبت به نصب باند دوم آن برای این مسیر استفاده شود.

 بهرام نیا در ادامه گفت: به دلیل هزینه بسیار بالا برای تکمیل این پل، با پیگیری های انجام شده از طریق قرارگاه خاتم، امروز نیروهای مهندسی این قرارگاه وارد استان شدند و از اعلام آمادگی کردند که در ساخت این پل مشارکت خواهند کرد.

وی در ادامه از اهتمام جدی استان برای ایمن سازی و رفع نقاط حادثه‌خیز در مسیرهای اربعین خبر داد و گفت: در رایزنی های صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی 150 میلیارد تومان برای نصب نیوجرسی در مسیرهای اربعین استان اختصاص یافته است.

در ادامه این نشست سردار مومنی رئیس پلیس راه راهور فراجا کشور ضمن تشکر از اهتمام جدی استاندار ایلام و اعضای ستاد اربعین برای برگزاری یک مراسم باشکوه، اعلام آمادگی کرد که پلیس راه راهور فراجا کشور نیز در راستای وظایف محوله در این ایام تمام قد پای کار است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان