شنبه، 01 اردیبهشت 1403| 20 April 2024

آفتاب ایلام |مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در سفر به شهرستان ایوان، با فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه ایوان دیدار و گفتگو کرد.





به گزارش آفتاب ایلام، جمال اسدی در این دیدار گفت: بنیاد شهید و سپاه همواره در همه برنامه هایی که در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان برگزار می شود کنار یکدیگر در تلاش هستند.

وی افزود: یکی از برنامه های سفر به شهرستان ایوان تقدیر از همراهی سپاه ناحیه ایوان با بنیاد در جهت ترویج ایثار و شهادت است، از این رو به اینجا آمدیم تا از زحمات این سپاه ناحیه ایوان تجلیل نمائیم.

این مسئول در ادامه به حماسه تنگه کوشک در دوم و سوم مردادماه سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: حماسه سازی های شهدا و ایثارگران در عملیات تنگ کوشک در سطح استان معرفی شود.

مدیرکل بنیاد استان ایلام در ادامه در فرمانداری ایوان حضور یافت و با حجت اله اکبری فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

وی در این دیدار با تقدیر از حمایت های فرماندار ایوان نسبت به جامعه معزز ایثارگری، گفت: یکی از برنامه های اصلی سفر به هر یک از شهرستان های استان، دیدار با ائمه جمعه و فرمانداران است.

اسدی افزود: فرمانداران به عنوان مسئولان اجرائی هر شهرستان، کارهای شاخصی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به انجام می رسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین در ادامه با اشارهاشاره به لزوم معرفی شهدای عملیات تنگه کوشک و سارات و سومار  در جهت معرفی حماسه سارات و سومار و تنگه کوشک، ضمن تشکیل ستاد نسبت به معرفی شهید خرمرودی و شهدای گرانقدر این عملیات ها تلاش کرد.

اسدی همچنین به ساماندهی گلزارهای منور شهدا ایوان نیز اشاره کرد و گفت: ساماندهی و نگهداری از گلزارهای منور شهدا از مطالبات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.

حجت اله اکبری فرماندار ایوان نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا شهدای سارات و سومار که در تاسوعا و عاشورا سال ۱۳۵۹ به فیض شهادت نائل آمده اند، گفت: برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید هر آنچه در توان داریم انجام دهیم، امنیت و اقتدار امروز ما حاصل خون شهدا و جانفشانی ایثارگران است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان