چهارشنبه، 05 اردیبهشت 1403| 24 April 2024

آفتاب ایلام |رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور گفت:ایلام جزو امن ترین نقاط کشور از نظر کشف و جرایم است.

به گزارش آفتاب  ایلام،رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی کشور روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ در دیدار با استاندار ایلام با بیان اینکه در ایام اربعین امنیت پارکینگ اربعین تامین خواهد شد، گفت: ایلام جزو امن ترین نقاط کشور از نظر کشف و جرائم است.

سردار قنبری با قدردانی از اقدامات استاندار ایلام در حوزه اربعین، گفت: باید همه مسوولان به مهران نگاه ملی داشته باشند.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همواره در اربعین یک نقش بی بدیل بر عهده داشته است، گفت: در اربعین پیش رو که پیش بینی می شود باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود نیازمند اهتمام همه دستگاه‌ها در سطح ملی هستیم.

وی در ادامه با اشاره به تلاش کم نظیر برای ایجاد زیرساخت‌های اربعین در استان گفت: در این راستا برای خدمت رسانی به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین کار ساخت ۲۱ هزار متر مربع سایبان تا قبل از اربعین در مرز مهران در دستور کار قرار گرفته است و در این زمینه ۸۲ میلیارد تومان نیز هزینه می شود.

استاندار ایلام در ادامه گفت: هم اکنون با کمترین اعتبار پیمانکاران حوزه زیرساخت در مسیر مهران و پایانه مرزی مهران در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در این راستا پل صلواتی در مسیر ایلام - مهران زیر نظر قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) تا قبل از اربعین به بهره برداری می رسد.

بهرام نیا با اشاره به حضور در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست دکتر رئیسی رییس‌جمهور برگزار شد، گفت: در این نشست گزارش اقدامات انجام شده در حوزه اربعین استان ارائه گردید که مورد رضایت رییس جمهور قرار گرفت و خواستار توجه ویژه به زیرساخت های اربعین در استان ایلام شد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان