پنجشنبه، 09 فروردین 1403| 28 March 2024

آفتاب ایلام |فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: تلاش‌های مسئولان استان برای اربعین حسینی سال جاری جهادی و انقلابی است.



به گزارش آفتاب ایلام، سردار جمال شاکرمی ، عصر امروز در نشست ویژه ستاد اربعین استان در پایانه مرزی مهران به ریاست حیدی وزیر کشور، اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی پیش بینی می‌شود که جمعیت زیادی به سوی مرز مهران برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین حسینی رهسپار شوند.

شاکرمی با بیان اینکه این میزان جمعیت برای تردد از مرز مهران باید کنترل شود، افزود: با نگاه جهادی استاندار ایلام، تیمشان، معاونین و همکاران ایشان  در زمینه های مختلف به ویژه در حوزه راه کارهای بزرگی در استان انجام شده است اما نگاه ملی برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان ایلام اندک است و وزارتخانه ها  باید بیش از این پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه برای حمل و نقل زوار و اختصاص اتوبوس به این امر باید دستگاه های مرتبط پای کار بیایند، ابراز کرد: ظرفیت بیشتری از ناوگان اتوبوس در کشور در ایام اربعین حسینی به سمت مرز مهران اختصاص داده شود که بتوان در امر انتقال زوار برای جلوگیری از ازدحام جمعیت اقدام گردد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه در آستانه اربعین تلاش های مسئولان استان انقلابی است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که اقدامات ما با نگاه دولت محترم آیت الله رئیسی مشکلات زیرساختی حوزه اربعین در استان با سرعت بیشتری برطرف شود و ما فقط آقای استاندار را تنها داریم که  انتظار می رود دولت اقدامات حمایتی بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان