جمعه، 31 فروردین 1403| 19 April 2024
 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایلام؛

روزانه ده تن یخ بین موکب ها توزیع می شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۰ ۱۴:۳۰ چاپ کدخبر: 18651

آفتاب ایلام |مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ‌(ره) استان ایلام گفت: روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ توسط دستگاه تولید و در بین موکب‌ها توزیع می‌شود. 



  


به گزارش آفتاب ایلام؛ محمد زارع صبح پنج شنبه در جلسه مدیران گروه های جهادی سطح استان، اظهار کرد: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) در راهپیمایی پر شکوه اربعین یکی از جلوه‌های معنوی را پدید آورده و همه دستگاه‌ها باید تمام قد و به صورت جدی پای کار باشند تا در این مدت کوچک‌ترین خللی متوجه زائران نشود.

وی، با بیان اینکه بیش از ۲ میلیون آب‌ معدنی سرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره)، برای زوار امام حسین (ع) در مرز مهران دپو و توزیع می‌شود افزود: با توجه به شدت گرمای مرز مهران شربت خنک هم به دست زائران میرسانیم.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ایلام با بیان اینکه که فعالیت موکب‌ها برای ارائه خدمات به زائرین از ۱۹ شهریور شروع و تا سه روز پس از اربعین ادامه دارد گفت: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی بین زوار توزیع می‌شود و در طول این مدت از موکب‌های فعال توسط هیات و سایر سازمان‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط دستگاه تولید و در بین موکب‌ها توزیع می‌شود.

زارع تصریح کرد: ۶۰ دستگاه آب سرد کن از پل زائر تا پایانه مرزی با پیشرفته‌ترین تجهیزات در اختیار زوار قرار گرفته میگیرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به خطر گرمازدگی ۲ هزارمتر سایه بان در پایانه برکت توسط ستاد اجرایی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: گروه های جهادی ساماندهی شده جهت ارائه فعالیت در موکب ها مرز مهران در آمادباش کامل باشند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان