سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403| 23 April 2024
معاون استاندار ایلام:

 ۱۸۷ واحد تولیدی در دولت سیزدهم رفع موانع شد

۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۲۰:۵۲ چاپ کدخبر: 18721

آفتاب ایلام |معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با بیان اینکه ۱۸۷ واحد تولیدی در طول یکسال گذشته رفع موانع شده است، گفت: مشکل آب و برق، گاز، مالیات، سرمایه در گردش و انتقال سند از جمله مشکلات این طرح ها بود که با مصوبات ستاد تسهیل این موانع برطرف شد.

 
 



به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام ،شهریار عباسی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در دولت سیزدهم ۸۴ واحد تولیدی احیا و به چرخه تولید بازگشتند که از این تعداد ۲۹ طرح تولیدی صنعتی، ۵۲ طرح تولیدی کشاورزی و سه طرح گردشگری بود.

وی افزود: همچنین در دولت سیزدهم هفت واحد تملیک شده تولیدی از طریق بانک به صاحبان اصلی بازگردانده شد.

معاون اقتصادی استانداری ایلام تسریع در اجرای مصوبات ستاد تسهیل را اولویتی اساسی دانست و با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد تسهیل یادآور شد: باید مصوبات کارگروه ستاد تسهیل، روان و با سرعت در دستور کار قرار گیرد تا هر چه سریعتر مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و شرکت ها رفع شود.

عباسی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی نقش موثر و بسزایی در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار دارند، گفت: با اقدامات انجام شده و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و تأمین مالی واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، فرصت های شغلی متعددی در استان تثبیت و ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام اضافه کرد: باید از این طرح حمایت و مشکل تولید کننده در اسرع وقت با مساعدت دستگاه های اجرایی برطرف شود.

وی با بیان اینکه تمامی طرح های حوزه تولید باید کارشناسی شده باشد، گفت: دلیل عدم اجرای و وقفه در طرح ها عدم دقت در کارشناسی و عدم استفاده از ظرفیت مشاوران خبره و توانمند در هر حوزه است.

عباسی با بیان اینکه سیاست دولت در استان حمایت از تولید است، اضافه کرد: همه ما بایست حامی تولید کنندگان باشیم و تمام قد از این قشر زحمتکش حمایت کنیم.

وی افزود: دستگاه های اجرایی حوزه اقتصادی از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ برای حمایت از تولید کنندگان استفاده کنند.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان