جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024

آفتاب ایلام | مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: ۶۲۹ میلیارد ریال پروژه گازرسانی شهری و روستایی هفته دولت جاری در نقاط مختلف افتتاح و کلنگ‌زنی استان می‌شود.




به گزارش خبرنگار آفتاب ایلام، محمود کشاورز روز پنجشه در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: هفته دولت امسال ۹ روستا و ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در اقصی نقاط استان ایلام گازدار و ۱۴ روستای دیگر نیز کلنگ‌زنی می شوند.

وی افزود: این هفته ۹ روستا گازدار می‌شود که با گازرسانی به این مناطق، بیش از ۳۶۵ خانوار دیگر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد.

کشاورز با بیان اینکه برای گازرسانی به این تعداد روستا ۲۰۰  میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت ملّی گاز ایران هزینه می‌شود، یادآور شد: هفته دولت امسال ۲ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، ۲ روستا در هلیلان، سه روستا در چرداول و یک روستا در سیروان گازدار می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام به روستاهای قابل افتتاح در هفته دولت امسال اشاره کرد و گفت: این روستاها در شهرستان های دهلران، ملکشاهی، هلیلان، چرداول و سیروان قرار دارند.

کشاورز با بیان اینکه در هفته دولت امسال پروژه گازرسانی به ۱۴ روستا در سطح استان نیز کلنگ‌زنی خواهد شد، ادامه داد: این روستاها در شهرستان های دره‌شهر، چرداول، دهلران، هلیلان با میزان اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد ریال در هفته دولت کلنگ‌زنی می شود.

وی به آیین بهره‌برداری از پروژه‌های صنعتی هفته دولت اشاره‌ کرد و ادامه داد: اجرای ایستگاه مستقل  CGS  شهرستان سیروان با اعتباری به میزان ۹۵ میلیارد ریال با اجرای پنج کیلومتر خط انتقال و تغذیه فلزی و نیز بهره‌برداری از گازرسانی به ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: برای گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع اجرا شده است.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان