جمعه، 10 فروردین 1403| 29 March 2024
امام جمعه ایلام در دیدار با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: 

نقش زنان ایلام در دوران دفاع مقدس تبیین شود/ لزوم تخصیص بودجه فرهنگی به اربعین حسینی

۱۴۰۱/۰۶/۰۴ ۰۹:۳۰ چاپ کدخبر: 18751

آفتاب ایلام |حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه نقش شیر زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس با وجود بسیاری از مشکلات، باید در کشور بیشتر معرفی شود، گفت: نقش زنان استان در اربعین باید رسانه ای شود چرا که بخش عمده از خدمات به زائران به وسیله زنان استان انجام می شود.


 به گزارش آفتاب ایلام ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۴ شهریور) در دیدار با« انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، اظهار کرد: نقش بانوان استان مورد غفلت واقع شده و استان ایلام دارای ۱۶ سال عقب ماندگی در کشور است.

حجت‌الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه  استان ایلام تنها استان شیعه نشین کشور در غرب ایران است، گفت: این استان مشهد شهیدان است، مردم ایلام در دفاع مقدس افتخاری برای کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه نقش شیر زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس با وجود بسیاری از مشکلات، باید در کشور بیشتر معرفی شود، تصریح  کرد: استقامت زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس قابل ستایش است، ولی نقش بانوان استان مورد غفلت واقع شده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه  دشمن مسئله حجاب را مورد هجمه قرار داده و باید پاسخ به این هجمه ها از روش های مختلف داده شود، یادآور شد: نقش زنان استان در اربعین باید رسانه ای شود، بخش عمده از خدمات به زائران به وسیله زنان استان انجام می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی در ایام اربعین، افزود: دولت باید در این زمینه به استان به خصوص بودجه فرهنگی به استان توجه شود.

وی با بیان اینکه استان ایلام دارای ۱۶ سال عقب ماندگی در کشور است، زیرساختی مثل راه آهن، بزرگراه در استان وجود ندارد، تصریح کرد: اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان انجام شده ولی نیاز است توجه بیشتری به استان شود.

حجت الاسلام  کریمی تبار با بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار ایلام قابل تقدیر است، ابراز کرد: بانوان استان پیشینه عظیمی در بحث اشتغال دارند، الان فرهنگ اشتغال در استان ضعیف است که باید تلاش شود به ظرفیت های استان مثل صنایع دستی برای رونق اشتغال در استان استفاده شود.

انتهای پیام/



نویسنده: وجیهه فتاحی
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وب سایت خبری آفتاب ایلام است و استفاده از اخبار و محتوا با ذکر منبع مجاز است
طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان